Solidariteit, zowel in de crisis als in het herstel!
Sinds 15 juni nemen de niet-essentiële vluchten geleidelijk aan weer toe. Binnen de luchthavengemeenschap zijn we blij dat we elkaar eindelijk weer terugzien. Samen gaan we ervoor om onze passagiers terug te winnen!
De coronaviruscrisis heeft onze luchthaven hard getroffen. We werden als het ware vleugellam gemaakt. Bijna drie maand lang stonden nagenoeg al onze passagiersvliegtuigen aan de grond. De terminal lag er verlaten bij. De winkels bleven dicht. Een aantal bedrijven in onze gemeenschap moesten hun toevlucht nemen tot tijdelijke werkloosheid. Anderen voerden een herstructurering door. Swissport België heeft het niet overleefd.
Vandaag is het absoluut noodzakelijk om het vertrouwen van onze passagiers terug te winnen. En om ervoor te zorgen dat iedereen die wil vliegen eerst aan Brussels Airport denkt.
Like, reageer en deel!
Sociale netwerken zijn een efficiënt en krachtig instrument om de boodschappen van Brussels Airport te verspreiden naar onze passagiers en hen gerust te stellen.
Met deze video nodigt de CEO van Brussels Airport Company, Arnaud Feist, ons allemaal uit om de berichten van onze luchthaven te liken en op onze eigen sociale netwerken te delen!
Een essentiële bijdrage zoals Arnaud Feist onderstreept " (...) om de terugkeer van passagiers te stimuleren, de werkgelegenheid op Brussels Airport te behouden, maar ook en vooral om onze luchthaven, onze thuisbasis voor ons allemaal, nieuw leven in te blazen! »
#wearebrusselsairport #strongertogether #safetravel