Maak van je merk een ster in de meest prestigieuze reclameomgeving in het hart van Europa
Brussels Airport biedt voor adverteerders een fantastische reclameomgeving aan in het hart van Europa, met een brede waaier aan kwalitatieve communicatiemogelijkheden.
De luchthaven is een omgeving als geen ander. Het is een plek waar mensen positief, enthousiast en ontvankelijk zijn, en waar reclame deel uitmaakt van hun beleving. 85% van de reizigers bevestigt dat ze reclame heeft gezien op de luchthaven. 83% staat open voor beïnvloeding van merken die zij graag zouden kopen op de luchthaven. (Bron: JCDecaux Global Shopper Study)
Combineer deze ontvankelijkheid met het groeiende aantal passagiers dat jaarlijks via Brussels Airport reist, en het is duidelijk wat voor een impact reclame hier heeft.
In 2018 is het reclameaanbod volledig vernieuwd en dit volgens de meest recente technologische standaarden. Deze omvatten topkwaliteit op vlak van zichtbaarheid, de flexibiliteit om doelgroepen te bereiken op de juiste plaats en het juiste moment, evenals tal van creatieve mogelijkheden.
Er is een brede waaier aan keuzemogelijkheden afhankelijk van de merkdoelstellingen en de beleving die je voor de passagier wenst te creëren. Je kan je merk in de kijker zetten op de luchthaven op een netwerk van digitale 85 inch borden, of enkel in Gates A of Pier B, of alleen op onze grotere digitale formaten of enorme billboards tot 400 m². Wens je een immersieve merkbeleving te creëren terwijl reizigers rondkuieren, dan behoren een eigen “brand zone” of een “brand stage” tot de mogelijkheden. Indien je de passagiers bij aankomst wenst te verwelkomen terwijl ze hun bagage ophalen, dan zijn de horizontale digitale schermen aan de bagageband het juiste medium voor je merk.
Geïnteresseerd om meer te weten over deze mogelijkheden? Contacteer JCDecaux, onze exclusieve advertentiepartner.
Contact
JCDecaux - Sophie Margetis
+32 475 932 322
sophie.margetis@jcdecaux.com
Voor meer gedetailleerde informatie: www.jcdecaux-belux.com
Voor een snelle rondleiding, bekijk deze film :